Vstupenky na MS do 18 rokov 2017 v Poprade a Spišskej Novej Vsi
Komentáre
Rusko „16“ – Slovensko „17“ 2:4 (0:1, 1:0, 0:2) len_tak 17.02.2017 12:55

Nejako to nesedí so skutočnosťou - ani výsledok, ani tretiny.

Re: Rusko „16“ – Slovensko „17“ 2:4 (0:1, 1:0, 0:2) petraska 17.02.2017 13:18

1:1,0:2,1:1smiley

Re: Re: Rusko „16“ – Slovensko „17“ 2:4 (0:1, 1:0, 0:2) len_tak 17.02.2017 13:22

Správne asi takto: Rusko „16“ – Slovensko „17“ 4:2 (1:1, 2:0, 1:1)

Re: Rusko „16“ – Slovensko „17“ 2:4 (0:1, 1:0, 0:2) jakubhomola 17.02.2017 15:12

Vďaka za upozornenie. Posledné dni robím dosť veľa vecí na kolene, tak toto je toho priamy dôsledok.  Ospravedlňujem sa za spôsobené chyby. 

Re: Re: Rusko „16“ – Slovensko „17“ 2:4 (0:1, 1:0, 0:2) len_tak 17.02.2017 15:19

Kto nič nerobí, nič nepokazí. Ďakujem za tvoju prácu a za pozitívny spôsob, ktorým sa snažíš písať o mládežníckom hokeji.

Nenaplnene ambicie judr.man 17.02.2017 14:03

Bol som presvedčeny po všetkych vyhlaseniach, že daju minimalne finale.Nezvladli však už prvy zapas a toto sa dalo iba čakat.

To že sa vytvorili 2 mužstva je nakoniec aj dobre,lebo spoliehat sa iba na lidrov ktorych sme si iba vymysleli a delit deti na A a B sa nevyplaca. Sledoval som pozorne aj zapasy v Nemecku a musim konštatovat že niektorí z chalanov ktorych som ani nepoznal tak sa ukazali lepšie ako tento vyber.Vedeli slušne korčolovat, hrali disciplinovane a vedeli aj zakončiť, posledna prehra zo švajčiarmi bola sposobena že niektorí prave nedodržali hernu disciplinu a tiež slabšim vykonom brankarov.

Ak niekto rozumny spoji to dobre z oboch vyberov tak by sa zvyšila konkurencia možno by sa dal tento ročnik aj zachranit, ale nie tak aby skoro všetci hrači boli iba z jedneho klubu.

Re: Nenaplnene ambicie len_tak 17.02.2017 14:47

V Nemecku som nebol ale sledoval som zápas U17 so Švajčiarmi cez internet - prehrali sme 0:7. Bili nás jak žito a náš výkon mi pripomínal prípravu golfového družstva (tak dobre odpaľovali).

Re: Re: Nenaplnene ambicie jwriter 17.02.2017 14:51

Ty totiž sleduješ zapasy Len tak, ktore ti vyhovuju ale odporučam sledovat všetko a nie len tak

Re: Re: Re: Nenaplnene ambicie len_tak 17.02.2017 15:00

Ver mi, že by som si rád pozrel z Fússenu aj tie predošlé, ale pracoval som. Ak môžem rád si pozriem všetky repre zápasy a pri komentároch sa snažím byť maximálne nestranný.

Tretiny jwriter 17.02.2017 14:24

Mne sa pači ako tu niektorí riešia tretiny miesto toho aby ich zaujimal vykon hračov. Ako aj trener spomenul, že 4 hrači idu do jedneho rohu a rusi nam daju gol tak sa pytam čo sa furt ti isti hrači za x rokov v repre naučili,take veci sa totiž učia v pripravke, hlavne že ako hovori vybral ich preto lebo ich roky pozna.Zabudol totiž že kriteria na vyber do repre by mali byt trocha ine a nie to že ich osobne pozna.

Re: Tretiny len_tak 17.02.2017 14:50

To bolo upozornenie pre autora článku, že mu nesedí ani výsledok a ani tretiny. Čo sa týka zápasu nevidel som ho, ale asi ani netreba. Hodnotím to jedným slovom - hanba.

Re: Re: Tretiny jwriter 17.02.2017 14:56

Ja to vobec neberiem ako hanbu ale skor ako ponaučenie, mudry sa totiž na chybach uči, len neviem či v našom hokeji posobia mudrí.

Hmm. Robor 17.02.2017 15:01

A kde je to sebavedomie spred turnaja a uverejnené ciele ako ideme jasne za svojim cieľom, ideme vyhrať turnaj? Mne sa z videného a prečítaného zdá, že treba oddeliť plevel ( tí, čo sa do výberov dostali rôznymi nešportovými cestami ) od zŕn ( tí, ktorí sa možno až teraz predstavili prvýkrát v repre drese + osvedčení na predošlých turnajoch - výkonnostne na úrovni ) a iba tak môže vzniknúť konkurencieschopný tím pre Švajčiarov, Nemcov a Bielorusov atď. Bohužiaľ taká je krutá realita tohoto ročníka. To bolo slávy na po turnaji v Monthey. Zdolali sme Rusov, zdolali sme Švajčiarov a zabudli sme sa na výkony reálne pozrieť. Rusom chýbali lídri ročníka 2000, ktorí hrali vo vyššej kategórii. Z videného sa mi však páčil výkon našej 17 ky v zápasoch s  SUI aj RUS najmä čo sa týka defenzívy kde bolo veľké množstvo zblokovaných striel a minimum šancí na skórovanie. Veľa striel bolo od modrej - propagačných. Defenzívna hra bola precízna, brankári vždy mali výhľad - videli puky, v predbránkovom priestore nevznikla ani jedna neprehľadná situácia. Nerozumiem, čo sa stalo teraz, že takto zlyhali hráči označení ako A cko, vymyslené osobnosti U17 ako píše kolega lebo ja to vnímam rovnako. Tiež som si všimol, že tento ročník má mega problém so zakončením, možno je to spôsobené nevyváženosťou hry, kedy sa príliš orientujeme na defenzívne činnosti ( kazíme hru ) a nemáme sily alebo odvahu na ofenzívnejší prejav s podvedomím, že v prvom rade nechceme dostať gól. Je možné, že ak by sme otvorili hru, ukážu sa nedostaky u obrancov a preto je zvolený spôsob hry aký je. Lenže ako spomenul jwriter brankárov, iba doplním, tento ročník má najväčšiu slabinu na tomto poste. Byť úspešní v dvoch zápasoch z 12 za sezónu je dosť slabá vizitka kolektívu U17. A to nejdem do sezóny 2015/16 kde to bola ešte väčšia katastrofa.  Hodnotiť zápas poďla tretín sa začína stávať tradičným slovenským folklórom. Naj je hodnotenie zápasu, ktoorý skončí 0 : 7 v prospech súpera a tretia tretina mala skóre 1 : 1 a tie reči: máme na čom stavať a taaak, to je veľmi smiešne až detské. :-D

A-cko , B-cko Jules 17.02.2017 17:24

Tak ako som uz skor pisal  , je neopodstatnene delit sucastnu repre U17 na A a B. Nikomu z chlapcov to nepomoze. A k tym LIDROM = skuste tych lidrov rozhodit ,kazdeho do inej patky,ci potvria liderstvo a potiahnu ne-lidrov. Pochybujem .... Ich liderstvo tkvie v tom,ze hraju spolu od ziackych liet,vsade spolu,v klube,  repre,v projekte ( aj ked v projekte po ich rozdeleni uz sa prejavuje o com pisem ) . Chcem tym len povedat ze je omnoho tazsie prist do repre sam z klubu a byt pohadzovany z formacie do formacie a v zapase si zahrat dokopy cca 2 minuty. Ajked na druhej strane z dlhodobeho hladiska mozno to pohadzovanie vybuduje flexibilnejsieho a kvalitnejsieho hokejistu . Pochybujem,ze ,,lidrom" sa bude naveky darit v tom,ze ich budu vsade angazovat spolu.

Re: A-cko , B-cko katedra 19.02.2017 13:02

myslim ze tu viaceri narazate na okuliara a faska-rudasa, tito hraci su lepsi ako zvysok ale celkovo je to velmi slaby rocnik takze su to len jednooki medzi slepymi....btw nehraju spolu od ziackych liet kedze fasko-rudas prisiel len nedavno z brezna

Re: Re: A-cko , B-cko Jules 19.02.2017 15:24

....nikdy som nemal v umysle spochybnovat ich šikovnost ..... len proste nie je na mieste tvrdenie panov trenerov ,ze vsetci chlapci maju rovnaku startovaciu ciaru

Re: Re: Re: A-cko , B-cko katedra 19.02.2017 18:08

tak zrovna tito dvaja rovnaku startovaciu ciaru ani mat nemohli kedze tahali uz minuly rok dorast dukly takze logicky boli pred ostatnymi, dolezite je aby nezaspali na vavrinoch a aby sa k nim pridali dalsi...zda sa mi ze v tomto rocniku sa uz krystalizuju take cca tri stabilne utoky a zvysok je otvoreny...bodaj by vyskocili dalsi hraci ale celkovo je to rocnik slabsi a bude mat problemy aj vo vyssich kategoriach

Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko Jules 19.02.2017 18:49

Pokial viem tak uz minuly rok boli v teame okrem tychto dvoch aj dalši hrači ,ktorí potiahli svoje dorasty v extralige a umiestnovali sa v popredi celoslovenskych dorasteneckych statistik a nasli sa aj takí ,ktorí minulu sezonu uz bodovali aj v extralige juniorou a aj tak ten priestor a hlavne ice time nedostali .... aby nedoslo k omylu = opakujem neupieram tymto dvom ich šikovnost a nadanie ale prave v naveznosti no to co pise KATEDRA aby tyto dvaja nezaspali na vavrinoch a to koli tomu ako sa vyzdvyhuju casto krat zbytocne prehnane. Opakujem sa ale cely system pripravy v kluboch a prelinajuci sa az do repre by mal smerovat k tomu aby v U15 az U18 mohol hrat trener na vsetky 4 patky a rozvyjat tym vsetkych hracov. Je trestuhodnou chybou ked trener hned od zaciatku repre sezony stanovi strategiu hry iba na hru s dvoma patkami a to len preto lebo tychto pozna najlepsie ....

Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko katedra 20.02.2017 12:44

dal som si tu namahu a pozrel som si statistiky z minuleho roka tu je poradie: okuliar, habala, fasko rudas, dzugan, cederle, melcher (2001), hvizdos, zidek, pauliny, komlos, pjatak, cenka, zekucia, kovacik, minko...tito vsetci okrem zekuciu mali aspon pol boda na zapas......v juniorke nikto nehraval pravidelne na par zapasov naskocil komlos a sedlar z partizanskeho za martin....v podstate vsetci tito hraci su bud stabilni clenovia U17 alebo v nej dostali sancu...tak kde su ti ktori este maju dostat sancu????????, tot osu fakty....realita je taka ze tu mame cca 10-15 ako-tak pouzitelnych hracov a zvysok su na rovnakej (slabej) urovni a je jedno ci tam zoberieme 20teho v poradi alebo 30teho v poradi v nejakom fiktivnom rebricku pretoze medzi tym 20tym a 30tym nie je ziadny rozdiel....takze bud dajte mena kto by tam mal byt a este nikdy nedostal sancu a keby ju dostal tak vytlaci okuliara, habalu ci paulinyho alebo uz budte navzdy ticho lebo sa mi zda ze cielom tu diskutujucich ludi je za kazdu cenu kydat spinu bez dokazov a hlavne bez konkretnych faktov a rieseni....fakt ma to uz nebavi takato diskusia len na zaklade emocii...skor sa podme bavit o tom ze cederle ako reprezentant na zaver sezony isiel hrat za puchov playoff prvej ligy dorastu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko len_tak 20.02.2017 13:37

On nehovorí, že v repre nie sú - sťažuje sa na ICE-time. Reklamuje, že ak sú na súpiske 20+2, tak každý ma mať rovnaký priestor na ľade. V praxi si to ja neviem predstaviť, možno ak by sme im dali pásky na ruky a po jednej minúte - povinné striedanie. Ale vo všetkých mužstvách sa hraje tak, že 1. a 2. päťka sú pravidelne na ľade (presilovky, oslabenia), 3. mimo špeciálnych formácií a 4. príležitostne. Asi je sklamaný, že jeho chalan nie je v prvých dvoch päťkách?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko Jules 20.02.2017 16:11

Aaaa to by nebol len_tak žeby nepridal nieco posmesne,nesklamal si ;-) , ale mne sa nejedna o take malichernosti typu , ze moj hra menej ako tvoj ,snazim sa tu hovorit o nespravnom principe v priprave... nikto tu nehovori o hrani v paskach 4 farieb ,hovorim o nezmyselnom rozlozeni sil pre malu skupinu hracov 30 minut na lade pre tych dalsich 3 minuty na ľade - (stale hovorim o mladeznickom hokeji a nie senioroch) vysledok takehoto principu je,ze sme radi ked sa nam podari v poslednej tretine udrzat jednogolovy naskok s Francuzkom !!!....som sklamany ,ale z toho ,ze aj vy pripustate ,ze cely nas rozvojovy system ma byt vedeny k tomu aby sme hrali na 2 patky. A ak uz trvate na tejto hluposti tak mala by mat aspon neake opodstatnenie. Pri rocniku 2000 ziadne relevantne opodstatnenie na hru a na dve patky nevidim. Mas neake pozitivum ? Daj ,mozno mi otvoris oči :-) ..... predpokladam,ze sa uchylis k tomu ,ze mi smrcnes medzi oci,ze tito chlapci dali najviac golov . Ano je to pravda,ale tu sme asi aj skoncili s pozitivami. Títo chlapci aj podostavali ak nie vsetky,tak najviac golov. A co ich presilovky ? 1 z 15 ? A kolko golov dostali vo vlastnych presilovkach ? Kolko nezmyselnych zbitocnych faulov v rozhodujucich chvilach ? Netvrdim,ze su nesikovní ,tvrdim,ze su nezmyselne utahaní a z toho nepozorní. A cele to vyzera tak,ze trener si len povie - ,,nevyslo to teraz vyjde to potom, nevyslo to tretikrat ,podari sa im to stvrty krat .... nepodarilo sa deviaty krat - mozno do desiatky vsetko dobre ....raz sa im to musi podarit sakra " ....V poslednej dobe nevedia uz vyuzit ani presilovku o dvoch hracov . Za tie 3 sezony co sa stretavaju 2000 v repre sa uz naozaj dalo aspon posunut smerom k hre so zapojenim vsetkych korculiarov. A neospravedlnujte to tim,ze je to slaby rocnik. Mozno pridu este aj slabsie a co potom zrusime repre ? Uznavam najjednoduchsia cesta je cesta bez problemov,bez zbytocnej dodatocnej namahy,bez nutnosti byt kreativny,proste zapojit len to co poznam ,ale je to cesta priemeru . A ja sa obavam,ze o chvilu nebudeme mat uz ani na ten europsky priemer .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko katedra 20.02.2017 18:13

tak ale to je tazke lebo kvalita trenera/timu sa posudzuje podla vysledkov, do repre sa nema chodit aby si chlapci zvykali na medzinarodny lad...tam uz musia hrat akokeby na nom vyrastali...to ze to nasi nedokazu nie je len chyba trenerov, alebo samotnych hracov..ak na to nemaju tak smola, nahradit ich neni kym takze ak nas trapia francuzi tak to je realita...tak ako U18 je dobra tak U17 je slaba...nic to nehovori o systeme vychovy mladeze (jeden rocnik si hore a jeden dole)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko Jules 20.02.2017 18:29

Dovolim si oponovat. U18 minuleho roku tak nedominovala a bolo tam aj vela hracov z dnesnej U18. Zda sa mi,ze zmenu mozno datovat k prichodu trenera Javorčika. A ked si pozrieš zostavy z ktoreho kolvek zapasu ,dost casto su tam zmeny,robi zmeny v ramci jednej patky ale aj v ramci celej supisky,preraduje patky a rozne modeluje zostavu aj ked ta predosla bola napriklad uspesna,nevyhyba sa dalsim zmenam a kreaciam ...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko jakubhomola 20.02.2017 18:44

Pretože si tým pripravuje tím na majstrovstvá sveta, snaží sa hráčov zuniverzáliť, vytvoriť viacero väzieb, než sa slepo spoliehať na jeden variant zostavy, ktorý keď na šampionáte neprinesie ovocie, tak je celý tím "v ťahu". Hoci asi je odo mňa neprofesionálne, aby som takto verejne dával svoj názor, ale je obrovským šťastím, že tréner ako je Norbert Javorčík, je Slovák, trénuje na Slovensku a má na starosti súčasne asi najsilnejší ročník za poslednú dekádu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko Jules 20.02.2017 19:00

Jakub dakujem . jednym prispevkom ste vyjadrili,co ja sa tu snazim dookola vysvetlovat ( a neuspesne :-) ) . V tom je to majstrovstvo trenera ,ako Jakub pise ,, vytvoriť viacero väzieb, než sa slepo spoliehať na jeden variant zostavy " nič ine som mojimi prispevkami nechcel naznacovat 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko petraska 20.02.2017 18:57

U 18 je dobrá preto, lebo ju tahaju legionari, v ostatných U 17 a U 16 ich tolko nie je-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko jakubhomola 20.02.2017 19:32

Legionári sú v ročníku 1999 nespochybiteľnými nositeľmi kvality (mimochodom implikácia "ak som legionár, tak som dobrý" je falošná, skôr to platí naopak - "som legionár, preto lebo som dobrý" (pretože som už Slovensko prerástol)), ale viacerí hráči pod vedením realizačného tímu osemnástky spravili v projekte veľký pokrok.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko petraska 21.02.2017 08:10

Súhlasím...

V nižších ročníkoch sú tiež šikovní aj domáci aj legionari, je to len o šikovnosti trénera namiešať tie s právne tipy. Tam to tak ale nefunguje,.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko sucko 21.02.2017 12:21

Ja sa len chcem spýtať Jakuba, či je to zámer, alebo číra náhoda, že sa nikde nepíše o prehrách U18? Na stránke SZLH  vôbec nič, a teraz už ani tu. S Duklou v sobotu výhra-články všade, v nedelu prehra-nikde,potom 2 víťazstvá so Slovanom všade, cez víkend s poslednou Bystricou 2 zo 6tich bodov, ani zmienka...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko petraska 21.02.2017 13:31

U 18 si ja spajam čisto z repre...inak je to Prokekt 18....mýlim sa?

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko sucko 21.02.2017 14:45


áno myslel som tým projekt U18, ale veď ono je to stále repre, inak by sa nehrala hymna pred každým zápasom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko jakubhomola 21.02.2017 13:45

Tu nebolo nič z toho dôvodu, že som na tých zápasoch nebol. Pokiaľ som na zápase bol, tak vždy vyšiel riport zo zápasu. Teda, druhý zápas s Duklou som síce bol, ale nakoniec som článok riport nevydal, lebo som sa k nemu dostal o jedenástej večer, keď to už nemalo význam.

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko sucko 21.02.2017 14:51

...a prečo by to nemalo význam, ja (a myslím s že nie som sám) si od Teba prečítam rád riport aj po týždni, veď nik iný o hokejovej mládeži okrem Teba rozumne ani nepíše.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko DOG 21.02.2017 20:06

poprosime a pockame na riport s Duklou urcite nas zaujmesmiley

Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko petraska 20.02.2017 09:14

Máte pravdu chlapci...sú kone chovné.../ako píše katedra/.....a kone ťažné.../ako píše Jules/, tie chovné majú to správne meno a pozadie....a tie ťažné sú bez mena...a ked to takto pojde dalej a nedáme priestpr aj tým bezmenným bez zázemia, budeme hrať s Polskom, Tureckom,... 

Re: Re: Re: Re: Re: A-cko , B-cko DOG 21.02.2017 20:01

Vystizne napisane katedra yeskone chovne a kone tazne. Ani dnes v nitre pre istotu nepostavili domace kone chovne aby neboli trapny pri konoch taznychsmiley (Nitra-U18 1:0)

Nové vlákno
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia